EXTREME-SPORTS.LT
Lietuvos extremalaus sporto portalas


www.emotions.lt Photo video www.puskupusku.lt

 

 

VT Maratono distancija

Viskas apie kaitus / Discussion about kites

Kiek ratų reikia jėgos aitvarų maratone Šventoji - Palanga - Šventoji

1 ratas
20
50%
2 ratai
10
25%
3 ratai
10
25%
 
Viso balsų : 40

Standartinė Akinys 01 Rgs 2007 20:15

tie du ar keli labai gerai matosi GPS track'uose :)
http://www.extreme-sports.lt/forumas/vi ... 8&start=60
Prikabinti failai
visi_106.jpg
Vartotojo avataras
Akinys
 
Pranešimai: 1664
Užsiregistravo: 06 Spa 2004 18:28
Miestas: Monciškės
Burės numeris: 626

...

Standartinė avantmov 01 Rgs 2007 20:19

taisykles turi buti visiems vienodos...kur ziuri teisejai ?...a ? :shock: :D
avantmov
 
Pranešimai: 1553
Užsiregistravo: 04 Lap 2004 16:57

Standartinė Bobas32 01 Rgs 2007 21:22

Matai Benzai, mano akimis - ir burlenčių - kaitriorų grupė startavo virš rekomanduojamos ribos.
:rr:
Vartotojo avataras
Bobas32
-
 
Pranešimai: 8398
Užsiregistravo: 30 Rgs 2004 20:58
Miestas: Vilnius - Klapėda
Burės numeris: 32

Standartinė baidas 01 Rgs 2007 23:31

mintys nuo tilto ....

as kol kas per mazai laiko praleidziu su kaitiorais, kad atskirciau kas ir kur plaukia is to kokios spalvos stropos ar kokie vairiukai ant lentos.
Yra keletas visiem gerai zinomu veidu, kurie issiskiria is mases nesvarbu ar jie plauktu su burlente ar plauktu su kite. jiems nereikia nei numerio nei kokiu nors skiriamuju zenklu nes jie patys yra didelis numeris. Atsiprasau, kad ne visi tokie esat ir ne visi tokie galit buti. Net burlentininkus ant kuriu buriu yra numeriai, net turint ziuronus plaukinacius identifikuoti pakankamai sudetinga. Numeriai ant aitvaru yra visikai bergzdzias dalykas ir jei tau nepamojuoja, palei nosi, kaip Keke arba nedaro kokio nors triuko ziurovu dziaugsmui nors ir gerokai atsilikes nuo lyderiu, kaip Laimonas Cyzas tai belieka tiketis, kad tave identifikuos pagal kazkokius mistinius skiriamuosius zenklus.
Turint ziuronus ir praplaukiant nuo tilto per protingai nedideli atstuma paprasciausia butu identifikuoti pagal tris taskus... geriausia tai butu spalvine identifikacija. 1 aitvaro spalva. 2 likros spalva 3 salmas(sortai) ... reiketu nepasikartojancios kombinacijos ir pakankamai ryskiu spalvu.(plaukiant su labai tamsiais sortais atskirti ar tai hidriakas ar ne pakankamai sudetinga). matete vaizda nuo tilto....
kitas variantas , kaip minejo bobas mesti pludura .. aiku atstumas nebus toks kokio noretusi visiems ... greiciausiai tai bus kokie 200 m o ne nuo plangos iki gotlando ...
gero vejo.
--------------------------------------------------------

OPERATORIUS.LT
+370 657 66770
skype: baidas_ltu123
--------------------------------------------------------
Vartotojo avataras
baidas
-
 
Pranešimai: 3650
Užsiregistravo: 29 Rgs 2004 20:21
Miestas: Vilnius
Burės numeris: 123

Standartinė benzas 03 Rgs 2007 08:35

Bobas32 rašė:Matai Benzai, mano akimis - ir burlenčių - kaitriorų grupė startavo virš rekomanduojamos ribos.

Tai ok. juk tu teisejas ir turejai nekeiciant eigoje taisykliu ar darant islygas elgtis remiantis issakytom per susirinkima taisyklem!!! Jei buvo masinis falšstartas tai ir privalejai tai fiksuot arba matant betvarke stabdyt starto procedura.. bet tiek to manau tai bet kuriuo atveju visiems gera patirtis, kad sekancius kartus nesikartotu tai...
Vartotojo avataras
benzas
 
Pranešimai: 424
Užsiregistravo: 21 Spa 2004 01:27

Standartinė ad 03 Rgs 2007 10:47

benzas rašė:
Bobas32 rašė:Matai Benzai, mano akimis - ir burlenčių - kaitriorų grupė startavo virš rekomanduojamos ribos.

Jei buvo masinis falšstartas tai ir privalejai tai fiksuot arba matant betvarke stabdyt starto procedura.. ..


kiek as esu gyvenime dalyvaves maratonuose tai galiu pasakyti:
1.Jei yra masinis falstartas+ ir yra labai didelis dalyviu skaicius ir beveik neimanoma sustabdyti, TAI :
nuimami pirmi trys dalyviai ar grupe dalyviu+ butinai daroma nuotrauka/os kuri/ios tai irodo.
2.Jei imanoma suvaldyti falsstarta (kalba eina, kad visi girdetu garsini signala apie starto sustabdyma ir suprastu ), butinai reikia stabdyti.
3.Yra daroma starto zona ir kuria jei pries starta kas nors pazeidzia yra nuimamas.Teisejas is savo matymo lauko sprendzia nuimti dalyvi ar ne ir visiskai neidomus dalyvio pasiaiskinimai.Ir jei neimanoma kitaip teisejas pranesa dalyviui tik po varzybu.
4.Jei jau ir ivyko varzybos ir apdovanoti nugaletojai ir yra falstarto irodymai (dopingas..ir t.t.), yra atimami medaliai ir pasislenka nugaletoju eilute+tai daroma oficialai ir viesai ir niekas nesisieloja, kad paveluotai (ir tai daroma olimpiadose,pasaulio,europos campuose)

gal daba kas ir pasikeite,bet kazka imanoma pritaikyti..
"NAISH" JĖGOS AITVARAI, BURLENTĖS, SUP IR JŲ PRIEDAI
JĖGOS AITVARŲ MOKYKLA http://www.windfun.lt
Mob.:+37060120477, el.p.: naish eta splius.lt
Artūras Dudėnas, ŠIAULIAI
kaitų remontas
Vartotojo avataras
ad
 
Pranešimai: 1130
Užsiregistravo: 03 Geg 2005 21:51
Miestas: Šiauliai
Burės numeris: 1000

Standartinė Bobas32 03 Rgs 2007 11:01

Gerb AD - Falstarto - nebuvo. Ir niekas nieko neatiminės ir neperskaičiuos. Iš trijų plaukimų - vienas blogiausias yra atmestas, o nugalėtojai be jokių abejonių yra verti savo prizų. Deja, pirma vieta yra viena - o norinčių laimėti daug. Po kievienų varžybų dažnai kyla ginčai. Suorganizuoti idealiai viską - reikia patirties dirbant tokiose sąlygose, reikia iš Klaipėdos atvaryti kokį žvejybinį tralerį ir priinkaruoti starto linijoje. Ir tai abejoju, ar jis bangose su inkaru išsilaikys.
Pagrindinę išvada matau tokią - didžiąją dalį varžybų reikia kelti į jūrą. Tada ne tik dalyviai, bet ir teisėjai prisidirbs prie mūšos, atsiras sprendimai ir galimybės.
:rr:
Vartotojo avataras
Bobas32
-
 
Pranešimai: 8398
Užsiregistravo: 30 Rgs 2004 20:58
Miestas: Vilnius - Klapėda
Burės numeris: 32

.

Standartinė avantmov 03 Rgs 2007 11:38

na..nemate teisejai..nepastebejo..ziuronu neturejo ar dar kai ko truko... :D
avantmov
 
Pranešimai: 1553
Užsiregistravo: 04 Lap 2004 16:57

Standartinė Tomas110 03 Rgs 2007 12:29

Gintas rašė:
Tomas110 rašė:O kiek sveria zenklo inkaras. Kaip sunkiai po to atkeliamas nuo dugno?


Inkaras 6 kg, amortizatorius 12 kg.
Problema ne inkaro islupime, o paglogejusiu valties manevringumu traukiant zenkla, uzmetinejant ir apskritai musoje plaukioti pavojinga. Nemazai plaukiojome, vartemes, sokinejome ir stengiames isvengti bereikalingos rizikos
Lakstymas su kateriuku musoje zymiai ekstremalesnis reikalas nei su lenta.


Greiciausiai klystu, bet labai patyres kaitioras su tukiu svoriu galetu ismesti zenkla reikiamoje vietoje (vakar sveika slapia plyta su virvemis ir dviem tusciais buteliais(viso kokie 6 kg) idaviau Viktorijai , kad ji su kaitu nutemtu i paskirties taska . ir pavyko. veiksmas buvo drevernoj). Amortizatorius zinoma sunkesnis, bet gal galima prie kokiu burlentes pritvirtinti.

Tiesa kaip isvilkti atgal kol kas minciu nera, nebent ilga visiems trukdanti virve.
Vartotojo avataras
Tomas110
 
Pranešimai: 124
Užsiregistravo: 21 Spa 2004 18:32
Miestas: Vilnius
Burės numeris: 110

Standartinė Girmantas 03 Rgs 2007 12:54

Tomas110 rašė:...veiksmas buvo drevernoj...


jura yra jura. as netikiu, kad istemptu ir pludura ir inkarus per musha. gal klystu, nezinau - irodykit :D
Girmantas LT 69
Soulraiderių grįžusių į hipermaterializuotą pasaulį blog'as - www.spotas.lt
Vartotojo avataras
Girmantas
-
 
Pranešimai: 5084
Užsiregistravo: 04 Spa 2004 01:09
Miestas: Vilnius
Burės numeris: 69

vilkimas

Standartinė Lainer 03 Rgs 2007 14:58

nauja disciplina issirutuliojo :) :lol: :lol: svarsciu ir pluduru isveziojimas numatytuose taskuose remiantis zemelapiu :) o po to tai galima isnaudoti ir varzybu trasai kaip zenklus... kiteorientavimosi disciplina :wink:
K L A I P E D A
Vartotojo avataras
Lainer
 
Pranešimai: 140
Užsiregistravo: 15 Kov 2005 10:10
Miestas: Klaipėda
Burės numeris: 0

Standartinė Vytcka 03 Rgs 2007 15:12

Irklavimo varzybose daroma tai :)
Varant 2km distancija starto zono 250m ir jei kas nors netaip pakelaima raudona velevele ir visi zino kad reikia sustoti ...
Galima ir jum taip padaryt .. starto zona ir ishkelt veliava kad kazkas netaip
Gal pades tokia ideja :)
O jei turit pinigu gps'ams tai galit kaip slidininkai kur ant koju deda .. arba maratonininkai davilklius ir finishe ishkart nuskaitoma to daviklio info i kompa :) Bet cia jau daug investiciju
Vytcka
 
Pranešimai: 78
Užsiregistravo: 30 Kov 2007 11:34
Miestas: Vilnius

Standartinė Bobas32 03 Rgs 2007 15:20

Tai kad esantys bangose ne tik kad vėliavų neįžiūri, bet skundžiasi kad raketos negirdi.
:rr:
Vartotojo avataras
Bobas32
-
 
Pranešimai: 8398
Užsiregistravo: 30 Rgs 2004 20:58
Miestas: Vilnius - Klapėda
Burės numeris: 32

Standartinė Keke 03 Rgs 2007 15:35

Kokios parkes... :) Gi pucia :)
Bobai - viskas super, geriau papasakok ispudzius kaip vakar ant bangu sekesi, maciau stovejai jau ant banglentes :)

O jei i tema ... tai prisiminiau sena gera posaki - "viskas kas nedraudziama - yra leidziama..."
Sita mintimi buvo pasinaudota ne tik VT maratone, bet ir anksteliau vykusiame 100% slalomo maratone... Kiek pamenu, jokiu nusiskundimu ar protestu gudresniuju atzvilgiu nebuvo pareiksta, nors situacija buvo identiska :)
Taigi islieka tik stipriausi :D
Varom plaukt :)
Downwind'inu per gyvenimą...
Vartotojo avataras
Keke
 
Pranešimai: 372
Užsiregistravo: 22 Vas 2005 16:36
Miestas: Klaipeda

Standartinė Giedrius LTU11 03 Rgs 2007 15:36

Na man cia diskusija kvepia dviracio isradinejimu. Kuom maratonas skiriasi nuo kitu plaukimu is technines puses? Ogi nelabai. Matau, kad jei siam maratone butu prisilaikoma visuotinai priimtu normu buriavimo varzyboms problemos butu ishsprestos:
1) Turi buti starto ATKARPA, tarp dvieju boju, o ne tiese, spindulys ar dar kazhkas. Nelieka dviprasmybiu kur startuoti
2) Visur turi buti zenklai, o ne menamos linijos - tada aisku ka kaip apimti.
3) Falstartas signalizuojamas veliavomis (yra masinis falstartas ir spec veliava tam ir asmeninis falstartas).
Starto linija turi buti tokia kad startuojantis girdetu ir/ar matytu falstartus.
Jei yra technines galimybes, rimtose gonkese visus falstartavusius sugaudo kateriai, jei nepavyksta - tada kateris su spec veliava stovi prie pirmo zenklo - ir visiems aisku - namo pakartot starto.

Kaip suprantu organizatoriai sutinka kad kita kart visur turi buti zenklai ir taip dauguma problemu bus ishspresta.

Del musos/bangavimo - tai sena problema, kad zenklai nelaiko, dreifuoja. Pamenu kartais net kursmarese prie rimto vejo nelaikydavo inkarai.
Kartais tokia problema spresdavo netgi pastoviai plaukianciu laivu (su ijungtu varikliu, berods latviai taip dare kazhkada). Bet is kitos puses zveju tinklu veliaveles kazhkaip laikosi.... cia vieta siokiems tokiems eksperimentams/isradimams, kad zenklai nedreifuotu :)
Giedrius, LTU11

http://ga-windsurfing.com/

+370 61233763
Vartotojo avataras
Giedrius LTU11
 
Pranešimai: 795
Užsiregistravo: 18 Vas 2005 12:28
Miestas: Kaunas
Burės numeris: 11

AnkstesnisKitas

Grįžti į Viskas apie kaitus / all about kites

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Prisijungimas nariams