|
Viskas apie kaitus / Discussion about kites
avantmov 18 Lap 2008 22:20
bet kokiu atveju ,inovacijos atnesa progresa ir konkurencija - o nuo to mums tik geriau 
-
avantmov
-
- Pranešimai: 1553
- Užsiregistravo: 04 Lap 2004 16:57
evka 18 Lap 2008 23:14
as nesakau kad kaitas blogas,jeigu ji pasirinko nemazai zmoniu tai jis turbut tikrai nera blogas, man tiktai uzkliuvo viena eilute''Vejas 15 - 18 m/s; kaiteris ir lenta t.p. Ispudis, kad tokio stiprumo vejas yra pats tinkamiausias visiems galimiems sportiniams triukams, tiksliai juos vykdant taip pat ir varzybu metu. Tai dar nera virsutine kaito vejo diapazono riba.''cia kalbama apie 10,o raiderio svoris 72kg.as sveriu 105, ir prie 18m. vejo su 9jau kaip krabas nagais kabindamasis i zeme davarau iki vandens,nu bet 72kg.nelabai...nabent nagai 1m.ilgio.o tai idomiausia,kad jeigu pasiseke daeiti ,dar daro ''visus imanomus triukus''
-
evka
-
- Pranešimai: 358
- Užsiregistravo: 31 Rgp 2006 23:56
- Burės numeris: 0
tadas bestkites 18 Lap 2008 23:45
del sito viko pasisakymo turiu keleta komentaru/pamastymu: 1. hp10 negaliu komentuoti, bet sakykim 2009 HP 12 turi tikrai auksta highenda; kaitas stabilus su atpalaiduotais galiniais lynais, be to lengvai keliauja i lango krasta, tad galima kontroliuoti jega per kanta; 2. su 12 hp teko plaukioti prie kokiu 12, gusiuose 14m/s.. kai prisirinkau drasos praloopinti (nu gal prie kokiu 10-11, manau per pika neebandziau:)), tikrai buvau nustebintas, kad jega kontroliuojama, o ne laukine (to negaliu pasakyti apie 2009HP8:), gal del didesnio AR). tad 10 gali tureti ir auksteni diapazona (best rekomenduojamas diapazonas -iki 16m/s).. 3. vikis plaukoja filipinuose, ten temperatura aukstesne, vejas retesnis, turi kur kas maziau galios.. 4. speju, kad 15-18 m/s reiskia 15m/s su gusiais, o ne 18m/s+ 5. kiek zinau vikis nedaro daug triuku atsikabines, tad jo ir reiklavimai kaiti traukai yra atitinkami ..
cia tik pamastymai.. stebuklingu kaitu nera, taciau visgi visi jie skirtingi..2009 nemesis hp 10 dar karta priartino galimybe naudotis tik vienu kaitu, nors aisku 100% visu veju tikrai neplauksi.. taciau tiems kas gyvena netoli vandens (pvz pajurys) ir sveria apie 70 kg, sis kaitas tikrai gali apinti didziaja dali veju
-

tadas bestkites
-
- Pranešimai: 501
- Užsiregistravo: 21 Lie 2006 18:04
- Miestas: vilnius
-
Kancler 19 Lap 2008 00:43
benzas rašė:[ O kadangi as ilgokai daba turesiu laiko neplaukimui tad busiu aktyvus netinis surferis rasysiu ir rasysiu ...
muset del to toks ir pikts, nu bet mani sendien ir uz tave pavare, 5 valandas asilu baloj prasitaskem, pagaliau priaugau ir atsikabines pabandziau...
-

Kancler
-
- Pranešimai: 1407
- Užsiregistravo: 10 Lie 2006 17:13
-
evka 19 Lap 2008 08:53
Kancler rašė:benzas rašė:[ O kadangi as ilgokai daba turesiu laiko neplaukimui tad busiu aktyvus netinis surferis rasysiu ir rasysiu ...
muset del to toks ir pikts, nu bet mani sendien ir uz tave pavare, 5 valandas asilu baloj prasitaskem, pagaliau priaugau ir atsikabines pabandziau...
kancleri,baik zmones nervuoti 
-
evka
-
- Pranešimai: 358
- Užsiregistravo: 31 Rgp 2006 23:56
- Burės numeris: 0
Girmantas 19 Lap 2008 10:29
sveiki, manau geriausia butu, jeigu Vikis pats pakomentuotu diskusijas sukelusi pareiskima. 15 m/s yra 15 m/s ir nesvarbu ar silta, ar salta, ar apsiniauke, ar sviecia saule. 15 m/s YRA 15 m/s. Pasitikiu Vikio patirtimi, todel nedrisciau abejoti, kad jis galetu stipriai suklysti spresdamas apie vejo stipruma. Bet kokiu atveju tokie pareiskimai apie 10 kvm kaitus prie 15-18 m/s man atrodo kiek neatsakingi. Ziopliams, kurie issizioje laukia "geresniu" kaitu, kad galetu kaip Antanas pasokinet nuo tilto, sekantis zingsnis tikrai gali buti Viktoro siulomos nuolaidu korteles. Benzai, laikykis! Gal kovo gale jau stovesi ant lentos? Zinau gera vietele... 
Girmantas LT 69 Soulraiderių grįžusių į hipermaterializuotą pasaulį blog'as - www.spotas.lt
-

Girmantas
- -
-
- Pranešimai: 5084
- Užsiregistravo: 04 Spa 2004 01:09
- Miestas: Vilnius
- Burės numeris: 69
-
tadas bestkites 19 Lap 2008 10:57
del viko komentaru pritariu, bet jis paprastai vengia tokiu diskusiju... o del 15m/s : skirtingos temp. tad ir tankio vejas turi skirtinga energija prie to pacio greicio..pvz vejo energetikoje, net malunu pagaminama energija skaiciuojama atsizvelgiant i temperatura ir tanki.. aisku, kiek tai juntam kaituojant - galim tiks spelioti, nors man pasirode, kad sikart egipte prie 5-6 m/s sunkiau plaukti, nei LT prie to pacio vejo..
cia mano subjektyvi pastaba..
-

tadas bestkites
-
- Pranešimai: 501
- Užsiregistravo: 21 Lie 2006 18:04
- Miestas: vilnius
-
benzas 19 Lap 2008 11:35
evka rašė:as nesakau kad kaitas blogas,jeigu ji pasirinko nemazai zmoniu tai jis turbut tikrai nera blogas, man tiktai uzkliuvo viena eilute''Vejas 15 - 18 m/s; kaiteris ir lenta t.p. Ispudis, kad tokio stiprumo vejas yra pats tinkamiausias visiems galimiems sportiniams triukams, tiksliai juos vykdant taip pat ir varzybu metu. Tai dar nera virsutine kaito vejo diapazono riba.''cia kalbama apie 10,o raiderio svoris 72kg.as sveriu 105, ir prie 18m. vejo su 9jau kaip krabas nagais kabindamasis i zeme davarau iki vandens,nu bet 72kg.nelabai...nabent nagai 1m.ilgio.o tai idomiausia,kad jeigu pasiseke daeiti ,dar daro ''visus imanomus triukus''
Rugpjuti buvom danijoi testuose, plaukiau labai ivairiose salygose...viena diena teko paskraidyt su 10 kai vejas sustiprejo iki 15 ir daugiau...lupint nelupinau ... ir nepasinau nors realiai galima buvo...faktas, kad prie tokio vejo ekstremalu daryt triukus, bet kontrole suolyje bei kaito valdyme puiki... mano svoris 82kg lipant ir keiciant kaitus tikrai nereikejo kabintis i zeme, nes pagrindine pusle yra gerokai plonesne nei kitu aitvaru todel ji turi mazesni pasipriesinima, na ir Tado pastebejimas, kad +30 vejas tikrai neprilygsta +15 laipsniu vejui,o beje ka cia gincytis jamam pavasari ir meginam..
Always riding! A-team kaitų mokykla www.go2kite.comIKO instruktorius ID 5681, +37065504259 O kai jūsų automobilius ėda rūdys!!! antikoras.lt
-

benzas
-
- Pranešimai: 424
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004 01:27
benzas 19 Lap 2008 11:41
Girmantas rašė:Benzai, laikykis! Gal kovo gale jau stovesi ant lentos? Zinau gera vietele... 
Kolkas laikausi neblogai saziningai kas 2val. darau atstatomuosius pratimus, labai noriu atsistoti kuo greiciau tad stengsiuos dar labiau...
Always riding! A-team kaitų mokykla www.go2kite.comIKO instruktorius ID 5681, +37065504259 O kai jūsų automobilius ėda rūdys!!! antikoras.lt
-

benzas
-
- Pranešimai: 424
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004 01:27
morewind 19 Lap 2008 12:09
Įdomus kaitas, puiki Vikio rašyba. Del Šalto ir Šilto vėjo. Yra hipotezė kad 10 m/s tropinis vėjas turi mažiau traukos, negu 10 m/s arktinis vėjas, tai yra dėl tankio skirtumo, Šaltas oras tankesnis todėl daugiau oro molekulių pro "1" kvadratini metra praskrenda, ko pasekoje sukuria didesni išretėjimą, didesnį neigiamą slėgį ir didesnę trauką. atitinkamai šiltas vėjas yra retas,- mažiau molėkulių ir t.t. Kaip ir sutinku su šiais teiginiais, kuriuos manau moksliškai irgi galima būtų įrodyti. Tačiau. Kaip nustatomas kokio stiprumo vėjas(koks vėjo greitis)? Pagal medžius, bangas, vėjo greičio matuoklį... visi vėjo įvertinimo požymiai remiasi vėjo(oro molėkulių) slėgiu į medžio lapą ar vandenį, slėgiu į anemometro menteles. Taigi kaip ir ši variacija(šilto šalto oro paklaida) jau yra įskaičiuota. Tad jei anemometras rodo 10 m/s, reiškia burės(aitvaro) trauka bus tokia pati ir arktikoje ir tropikuose. Ką manot? P.S.Nors toliau galima būtų diskutuoti apie tai kad trauka susitaro dėl slėgio skirtumų antvėjinėje ir pavėjinėje burės dalyje, kas susidaro iš oro molėkulių judėjimo greičių skirtumo (lyg ir Bernulio dėsnis). Ir svarbu ne molekuliu kiekis o Jų judėjimo greičio skirtumas. 
/)___/)___/)_(\_________(\_(\_(\__
-
morewind
- -
-
- Pranešimai: 585
- Užsiregistravo: 09 Lap 2005 14:13
- Miestas: Klaipėda, Juodkrantė, Kintai, Kunigiškės
- Burės numeris: 0
benzas 19 Lap 2008 12:11
Kancler rašė:benzas rašė:[ O kadangi as ilgokai daba turesiu laiko neplaukimui tad busiu aktyvus netinis surferis rasysiu ir rasysiu ...
muset del to toks ir pikts, nu bet mani sendien ir uz tave pavare, 5 valandas asilu baloj prasitaskem, pagaliau priaugau ir atsikabines pabandziau...
visai ir nepikts  , smagu uz chebra kurie issibarste po pasauli veja gaudo...ir malonu girdet , kad progresuoja 
Always riding! A-team kaitų mokykla www.go2kite.comIKO instruktorius ID 5681, +37065504259 O kai jūsų automobilius ėda rūdys!!! antikoras.lt
-

benzas
-
- Pranešimai: 424
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004 01:27
evka 19 Lap 2008 13:37
benzas rašė:evka rašė:as nesakau kad kaitas blogas,jeigu ji pasirinko nemazai zmoniu tai jis turbut tikrai nera blogas, man tiktai uzkliuvo viena eilute''Vejas 15 - 18 m/s; kaiteris ir lenta t.p. Ispudis, kad tokio stiprumo vejas yra pats tinkamiausias visiems galimiems sportiniams triukams, tiksliai juos vykdant taip pat ir varzybu metu. Tai dar nera virsutine kaito vejo diapazono riba.''cia kalbama apie 10,o raiderio svoris 72kg.as sveriu 105, ir prie 18m. vejo su 9jau kaip krabas nagais kabindamasis i zeme davarau iki vandens,nu bet 72kg.nelabai...nabent nagai 1m.ilgio.o tai idomiausia,kad jeigu pasiseke daeiti ,dar daro ''visus imanomus triukus''
Rugpjuti buvom danijoi testuose, plaukiau labai ivairiose salygose...viena diena teko paskraidyt su 10 kai vejas sustiprejo iki 15 ir daugiau...lupint nelupinau ... ir nepasinau nors realiai galima buvo...faktas, kad prie tokio vejo ekstremalu daryt triukus, bet kontrole suolyje bei kaito valdyme puiki... mano svoris 82kg lipant ir keiciant kaitus tikrai nereikejo kabintis i zeme, nes pagrindine pusle yra gerokai plonesne nei kitu aitvaru todel ji turi mazesni pasipriesinima, na ir Tado pastebejimas, kad +30 vejas tikrai neprilygsta +15 laipsniu vejui,o beje ka cia gincytis jamam pavasari ir meginam..
O,tai ka jeigu kaitas be pusles pvz matrasinis,su 10 gali varyti prie 25m. ir daugiau?Beje mano kukliais pastebejimais kai vejas virs15m.tu mieliau plauki su burlente 
-
evka
-
- Pranešimai: 358
- Užsiregistravo: 31 Rgp 2006 23:56
- Burės numeris: 0
Vytasx 19 Lap 2008 14:17
Saunuolis Morewind
Vejo greitis ( tam tikro molekuliu misinio (O2, N2, CO2, ir kt - tarkime juros lygyje an LT ir Boracay yra vienodas, taciau skirtingame aukstyje yra kitoks) srauto kryptingas vidutinis skriejimo greitis) yra vienas dalykas, o ka rodo anemometras (daleliu srauto kinetines energijos virsmas i anemometro menteliu sukamaja energija) yra visai kas kita.
T.y didesnis siltos temperaturos vejas(x daleliu mase 1 erdves turiniame vienete) gali sugeneruoti ta pati spaudima (daleliu mases kinetine energija) ) i anemometro sparnelius kaip ir letesnis saltos (tankesnes - y>x daleliu mase viename erdves vienete) temperaturos vejas.
Buriuotojams gi rupi ne tik gryna daleliu jega i bure (ka parodo anemometas ir kas turbut svarbiausia spinakerio tipo burei), bet ir dalelu "aptekejimo" aplinkui bure efektai - daleliu greicio skirtumas tarp aplinkos ir srauto. Aptekejimo greitis tampa ypatingai svarbiu veikiant "sparno efektui" - ka geriausiai jauciame burlentes bureje glisuojant.
Be to siltesnes temperaturos daleliu srautas yra ne toks kryptingas (laminarinis) kaip saltos del padidejusios Brauno jegos - didesne turbulencija - del ko paaishkinama kodel silpnesnis siltas vejas yra labiau nepastovus nei saltas....
-

Vytasx
-
- Pranešimai: 250
- Užsiregistravo: 05 Spa 2004 10:56
- Miestas: Vilnius
- Burės numeris: 0
-
morewind 19 Lap 2008 14:45
jei priimam tai kad šiltesnio oro didesnis turbulentiškumas, tai peršasi mintis, kad skirtumas atsiranda dėl ankstesnio dalelių srauto perėjimo iš laminarinio į turbulentinį judėjimą burės pavejinėje pusėje (esant mažesniam dujų tankiui= šiltesnis oras), reiškia šiltesniam oro sraute, keliamoji galia daug labiau jautri burės/kaito/sparno atakos kampo padidėjimui (pertempimui). Taip pat ir atakos kampo sumažėjimui. Vadinasi burės reguliavimas šiltame ore, esant tam paciam vėjo greičiui, yra sudėtingesnis,- mažesnis efektyvus burės veikimo diapazonas. -> reikia tiksliau valdyti burę(kaitą), kad gauti tokia pačią keliamąją jėgą kaip ir šaltame ore.
Šilto oro silpno tempimo tikriausiai dvi priežastys: pati oro srauto turbulencija (nekryptingas dalelių judėjimas) prieš susiduriant su bure ir perėjimo, iš laminarinio (kryptingo tolygaus) oro judėjimo į turbulentinį taško pasislinkimas arčiau priekinio burės krašto, del to mažėjant laminarinio srauto plotui->> mazejant keliamajai jegai Išvada: techniškas raideris ir šiltame ir šaltame ore esant tam paciam vėjo greičiui, pasiekia vienodą maksimalią keliamąją jėgą.
/)___/)___/)_(\_________(\_(\_(\__
-
morewind
- -
-
- Pranešimai: 585
- Užsiregistravo: 09 Lap 2005 14:13
- Miestas: Klaipėda, Juodkrantė, Kintai, Kunigiškės
- Burės numeris: 0
eugenijus 19 Lap 2008 14:53
Nu jo ... VARTOTOJU ISPUDZIAI 
slingshotsports.com facebook: Slingshot Lithuania http://www.sskites.ltskype: s.v.k.eugenijus tel.nr. +37065077666
-

eugenijus
-
- Pranešimai: 560
- Užsiregistravo: 02 Vas 2005 22:46
- Miestas: Palanga
- Burės numeris: 0
-
Grįžti į Viskas apie kaitus / all about kites
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias
|
|