Gal kam bus idomus dialogo formos pafilosofavimai apie tai, kuo vazineju jau 10 metu ir pakankamai aistringai domiuosi.
-Gal ir nieko, bet vidus toks zydiskai melynas
Va cia tai masina-Porschas!
- Tai kad tik dvi kumelaites, kas tai per masina, silpnoka.
-Gavau net 3 pranesimus su XM-u, tikriausiai labai nori mane ikalbeti )
-As asmeniskai negaliu isivaizduot geresnes buriuotojui masinos. Komfortas, praktiskai visa imanoma pagalbine iranga, odinis salonas, beproto talpi, nebrangi ekspluatacija ir masina, kurios isleista i pasauli tik 350000 vnt, o universalu, jei neklystu, tik 60000. XM-ai be jokios abejones ieis i automobilizmo istorija, nes jau vien tas faktas, kad tai pirma masina, kurios pakaba yra aktyvi (valdoma kompiuterio priklausomai nuo vaziavimo stiliaus , dangos ir dar begales dalyku) daug reiskia, o futuristinis dizainas turi isliekama verte. Jo pirmtakai CX ir dar ankstesnis Dankano Maklaudo automobilis DS jau graibstomi kolekcionieriu. Tai gi po 20 metu tu su pasididziavimu pasakosi, kad turejai si automobili, o jei ji islaikysi, dar ir parduosi uz 10000 Eur. Citroen dizeliniai varikliai yra praktiskai neuzmusami. XM super gerai apsaugotas nuo korozijos. Tai Prancuzijos prezidento Mitherano masina.
-Labai noriu Aurelijaus VOLVO, bet paziuriu internete- labai jau brangios.
Nezinau del Citroeno, nezinau. Tavo vaziuoja gerai, minkstai, jauciasi kokybe, bet va toks pazistamas turi, tai zinok keikia, kazkas vis genda ir genda. Pasidomesiu kokios ten pas ji problemos.
- Mano manymu Aurelijaus Volvo tikrai neverta tokiu pinigu. Vaziavau su ja is Jurbarko, o kai Vilniuje atsisedau i savo XM iskart pasijaute komforto ir stabilumo skirtumas.
Manau, geriau investuoti dar kokius 2000lt i XM-o pilna sutvarkyma ir min 4-5 metus netureti problemu. Na o hidraulika priziureti visiskai nera sunku ir tikrai pigiau nei paprasti amortizatoriai. Su paprastais amortikais taip konfortiskai nevaziuosi, na o norint geresnes kokybes, kaip mersedesu, pakaba kainuos daug brangiau. Man dar tuo patinka Citroenai, kad ju servisai labai profesionalus ir ten dirba tikri citroligoniai, kurie garantuoja uz savo darba ir sudo nemala. Kur tu taisytum volvo? Bendro naudojimo servisuose, kur niekas uz nieka neatsako, arba firminiam, kur vienos traukes pakeitimas kainuoja 200-300 lt. Man labai svarbu, kad servisas, kuriame taisau savo auto, butu specializuotas buten tos markes automobiliams ir i tave ziuretu, kaip i drauga. Jei skaitei rusiska aprasyma, tai ten gerai parasyta, kad pradejus vazinet su citroenu, tiesiog su kita masina vaziuot jau nebenoresi. Dar vienas buriuotojams tinkamumas vaziuojant XM- tai tarytum slidimo, ar skrydzio jausmas, labai panasus i glisa, kai atrodo, kad masina apskritai neliecia zemes. Tiesa, naujausi citrikai jau nera tokie minksti, nes ju pakaba viska daro, kad vaziavimas butu ne tik komfortiskas, bet ir saugus, todel jie zymiai kietesni. Mane tai nervina. Pirk XM-a ir kelione iki juros tau taps malonumu. Beja, tas superinis dizelis valgo tik 6,5 l/100km.
Vo agitacojos pavariau. Tiesiog tokios komplektacijos ir tokiu metu XM o as pats labai noriu.
- O kelintu tavo metu? Jei Citro, tai reikia automato, ir benzininio labiau noreciau.
Del paradavimo tai is situ kazin ar uzdirbsi ateityje, pakankamai daug ju yra. Cia tik teorija.
xuy zino- reikia psichologinio nusiteikimo.
- Del uzdirbimo tai as neabejoju, taciau negi lauksi 20-30 metu ir laikysi masina garaze. Nors uzsienyje nemazai dieduku laiko savo 1970 metu DS ar 1975 CX ir tik labai brangiai jas sutinka parduot. Zinoma gerai butu automatas, bet tik ne benzinas. Jis tikrai netures tokio galingo sukimo momento 280Nm tik prie 2000 aps/min ir benzinas, turedamas 135AG nebus toks sustras ir tikrai pareikalaus min. 10 lt/100km. Citroeno dizeliu resursas yra apie 1000000km. Manau, kad mano citrikas 1993metu jau yra nuvazeves kokius 500000 km, bet nieko, uzsiveda be problemu ir net tepalu jam niekada nedapilu. Tiesiog reikia paziureti ta masiniuka, su juo pravaziuoti, uzsukti i citroligonine ir jei viskas tvarkoje, garantuoju, kad negalesi uzmigt nenusipirkes.
