Burlentės
-
CANYON naujiena - "Tattoo Edition"
Sritis: Burlentės 22-04-2013
Parašė: extreme-sports.lt
Nyderlandai, 2013 m. kovas – Kompanija „CANYON“ su didžiausiu malonumu pristato rinkai naująją „Tattoo Edition“ seriją, kurios produktai išmarginti žymaus olandų tatuiruočių meistro Henk Schiffmacher piešiniais. „Tattoo Edition“ seriją sudaro išskirtinio dizaino sumaniųjų telefonų dėklai, ausinės, nešiojamųjų kompiuterių krepšiai ir kuprinės, garsiakalbiai ir kompiuterinės pelės. Šis platus asortimentas Lietuvos parduotuvių lentynose pasirodys jau 2013 metų pavasarį.
Henk Schiffmacher yra pasaulyje pripažintas meistras: jis tatuiruotėmis papuošė tokias garsenybes kaip Lady Gaga, Kurt Cobain, Robbie Williams, grupių Red Hot Chili Peppers ir Pearl Jam narius bei kitus žinomus pramogų pasaulio atstovus. Dabar spalvingą ir nuotaikingą Henk Schiffmacher stilių atspindės ir naujoji „CANYON“ produktų serija, kuriai specialiai ir sukurtas toks išskirtinis dizainas.
Kiekvienas kompanijos „CANYON“ naujosios „Tattoo Edition“ serijos produktas pasižymi skirtingais raštais.
Kuprinės ir krepšiai
Standartinio 15,6“ dydžio nešiojamiesiems kompiuteriams siūlomi trys skirtingi modeliai – dvi kuprinės ir vienas krepšys, nešiojamas persimetus per petį. Visi modeliai pasižymi erdviais skyriais ir kišenėmis, kur galima sutalpinti visą reikiamą įrangą. Tvirtesnė ir vandeniui atspari medžiaga saugo visą turtą nuo gamtos išdaigų ir yra ilgalaamžė. Yra galimybė įsigyti ir iPad ar kitiems planšetiniams kompiuteriams tinkamą dėkliuką iš tos pačios medžiagos su tokiupat unikaliu dizainu.
Ausinės
Mėgaukis savo mylimiausia muzika bet kur ir bet kada su naujo dizaino ausinėmis. Šie modeliai pasižymi 40mm garsiakalbiais, užtikrinančiais detalų garsą su itin stipriais žemųjų dažnių signalais. Visi modeliai pasižymi ergonominiu dizainu su reguliuojamu lankeliu bei minkštomis odos tipo pagalvėlėmis, kurios užtikrina maksimalų komfortą.
„Tattoo Edition“ serijos garsiakalbiai staliniams kompiuteriams pasižymi kompaktišku dizainu, tačiau slepia didžiulę jėgą, kurios užtenka užpildyti kambarį mėgstamos melodijos skambesiu. Tinka tiek muzikos, tiek filmų įgarsinimui staliniame, planšetiniame bei nešiojamame kompiuteriuose.
Pelės
Dvi naujos „Tattoo Edition“ serijos optinės pelės patenkins tuos vartotojus, kurie ieško ergonomiškumo, tikslumo ir funkcionalumo. Abu modeliai pasižymi 1000 dpi optine rezoliucija bei turi 3 mygtukus ir sukiojamą ratuką. Galima rinktis belaidį ir laidinį jungimosi prie kompiuterio būdus.
Bluetooth produktai
„CANYON“ pristato belaidį garsiakalbį, kuris Bluetooth ryšiu įgalina krištolinio švarumo muzikos grojimą tiesiai iš iPhone, iPod, nešiojamojo kompiuterio, planšetės ar kito Bluetooth ryšį turinčio prietaiso. 3 valandų baterija bei 10 metrų veikimo diapazonas leidžia itin patogiai naudotis garsiakalbiu, kuris turi įmontuotą mikrofoną, užtikrinantį švarią ir aiškią komunikaciją iš bet kokios vietos. Bluetooth technologija pasižyminčios ausinės su mikrofonu palengvina gyvenimą, kuomet reikalinga patogi belaidė laisvų rankų įranga. Dėka sulankstomo ir sutraukiamo korpuso ausines paprasta ir patogu pasiimti su savimi kiekvienos kelionės metu.
Sumaniųjų telefonų dėklai
Kompanija „CANYON“ pristato „Tattoo Edition“ serijos sumaniųjų telefonų dėklus, kurie nuo subraižymų saugo „iPhone 5“ bei „Samsung Galaxy“ serijos telefonus. Patikimi ir ilgaamžiai dėklai sukurti tiksliai pagal minėtų telefonų matmenis, todėl stilingas dizainas netrukdo naudotis visomis telefono funkcijomis. Su kiekvienu dėklu pristatoma ir speciali ekrano apsauga, o per 2013 metus turėtų būti praplėstas asortimentas, kad dėklą išsirinkti galėtų ir kitų išmaniųjų telefonų savininkai.
Apie kompaniją „CANYON“
Kompanijos „CANYON“ produktai pasižymi žaismingumu bei jaunatviškumu ir dinamišką gyvenimo būdą propaguojančiam vartotojui siūlo praktiškus, prieinamos kainos ir paprastai valdomus IT, elektronikos bei kompiuterių periferijos produktus. Visi produktai kuriami griežtai laikantis vidinio įmonės įsipareigojimo rinkai siūlyti gražius ir stilingus produktus konkurencingomis kainomis neaukojant dėl to produktų kokybės. 2003 metais įkurta kompanija yra viena iš sparčiausiai savo srityje augančių prekės ženklų Azijos, Europos, Vidurio Rytų bei Afrikos regionuose.
Komentarai
Komentuoti