Puslapis 11

Info apie Dyzeliną Statoil 123 Neste Orlen Lukoil

UNREAD_POSTParašytas: 04 Lap 2014 13:35
Minde
Savaitę teko pasivažinėti Europoje, ir tik įsipylus vokiško dyzelino (pyliau Shell kolonėlėje, patį pigiausią, buvo užrašyta, Fuel saver, kainavo kažkur 1,36 Eur) po keletos kilometrų atkreipiau dėmesį, kad auto pradėjo geriau važiuoti, pasijautė variklio darbo lengvumas, ir geresnė trauka (mažiau reikėjo spausti gazo). Gryžinėjant pyliau Lenkijoje, viskas gryžo taip kaip buvę.
Šiuo metu pasiaiškinau su didesnėmis kolonėlėmis, kokį jie pardavinėja dyzeliną, tai pasirodo Statoil, 123, Orlen, Lukoil prekiauja tik Orlen Lietuvos gamykloje pagamintu dyzelinu ( visą laiką pildavau 123 ), vienintelė Neste visoje lietuvoje prekiauja Suomišku Pro dyzelinu, o tas pigesnis iš Orlen Lietuvos gamyklos ir tik Klaipėdoje visur prekiauja Suomišku dyzelinu.

Re: Info apie Dyzeliną Statoil 123 Neste Orlen Lukoil

UNREAD_POSTParašytas: 04 Lap 2014 23:13
Bobas32
Atsiprašau, bet nesupratau ką norima pasakyti. Neste dyzelis kokybiškesnis Klaipėdoje? Neste Pro Dyzelis vienodas visoje Lietuovoje? Terminas - geriau dirba variklis - man neaiškus, kokiais būtent požymiais pasirodė, kad geriau dirba?

Re: Info apie Dyzeliną Statoil 123 Neste Orlen Lukoil

UNREAD_POSTParašytas: 04 Lap 2014 23:36
Minde
Jei kalbėtumėme apie Neste paprastą dyzeliną, tai Klaipėdos regione jie prekiauja tik Suomijoje pagamintu dyzelinu, visose kitose Lietuvos degalinėse Orlen Lietuva (Mažeikių naftos) pagamintu dyzelinu.
Naujai pristatyta Pro dyzelino rūšis, gaminama tik Suomijoje, ir visos Lietuvos teritorijoje prekiauja Suomijoje pagamintu dyzelinu.
Dėl kuro kokybės pastebėjimų, kadangi tą dieną iš viso važiavau virš 1000 km., pagrinde autostrada, užsifiksavo važiavimo pojūčiai, variklio darbas, trauka, kiek akseleratoriaus pedalo reikia spausti ir t.t., sustojau pasipildyti kuro pusiaukėlėje, ir Lietuviško dyzelino (pastoviai pilu 123 dyzeliną) bake buvo likę minimaliai, užsipylus Shell vokietijoje, ir nuvažiavus keletą kilometrų, iš karto pasijautė skirtumas, pagerėjo trauka, kad išlaikyti tokį patį greitį reikėjo mažiau spausti akseleratoriaus pedalą, pasijautė variklio darbo lengvumas "automobilis tapo lengvesnis" panašiai būna, kada išlipa vienas keleivis ir t.t., nors realiai kaip tik turėjo pasunkėti, nes pilnas bakas sveria 60 kg.
Manau, kad važinėjant po miestą, ir trumpai, skirtumo galima ir nepajusti, bet jei važiuojančiame automobilyje autostrada, kalnuotoje vietovėje praleisite bent keletą valandų, ir po to bandysite kitą kuro rūšį, manau pajusite tuos pačius pojūčius, kokiuos jaučiau aš.
p.s. niekaip neesu susijęs su naftos pramone, ir nėra tikslo kažko reklamuoti ar sumenkinti, paprasčiausiai ir aš pats galvojau, kad Statoil, 123 ar kitos degalinės, kurios kolonėlėse prie dyzelino markės prirašo firminį pavadinimą, prekiauja toje šalyje pagamintu dyzelinu, kuriai šaliai ir priklauso degalinių tinklas, o pasirodo kad yra tik vardas, o kuras pas beveik visus tas pats, iš Orlen gamyklos (Mažeikių naftos).

Re: Info apie Dyzeliną Statoil 123 Neste Orlen Lukoil

UNREAD_POSTParašytas: 05 Lap 2014 13:52
Bobas32
Dyzelinas yra standartizuotas visoje EU skirtumai nėra dideli. Didžiausias skirtumas yra biodyzelino panaudojimo procentas ir dėl kitų priedų. Ekonomiškiausiai važiuojama baltarusišku dyzeliu, nes jame nėra jokių bio priedų. Tačiau ... atsiranda didesnė kuro padavimo sistemos gedimo tikimybė. Pilu degalus Neste tiek Vilniuje, tiek Klaipėdoje ir nejaučiu jokio skirtumo. Vokietijoje ir su lietuviškais degalais automobiliai mažiau degalų vartoja, nes yra atitvarai, įgilinimai apsaugantys nuo šoninio vėjo ir t.t.. Bet, pvz perkant automobilį Vokietijoje ar Prancūzijoje prie maždaug 200tkm ridos būna pakeisti 8 purkštukai. Su Orlen dyzeliu tos pačios mašinos nuvažiuoja 400...600tkm be purkštukų gedimų. Baltarusijoje tas pats - užsipildai degalų ir gali nebeužsivesti. Ten keiti ne purkštukus, bet variklius.
Neste Pro versija kaip supratau yra labiau skirta Euro6 dyzeliniams varikliams arba dar gali būti žieminių degalų pakaitalas.
Su benzinu iš viso nepastebėjau jokio skirtumo tarp vokiško ir lietuviško.
Ką noriu pasakyti, kad Orlen dyzelinas yra visiškai pakankamos kokybės ir jaudintis, gąsdintis tikrai neverta. Statoilas ir Neste degalai parduodami tikrai patikimi, o štai LukOil negaliu pasitikėti po prastos patirties vieną žiemą.

Re: Info apie Dyzeliną Statoil 123 Neste Orlen Lukoil

UNREAD_POSTParašytas: 05 Lap 2014 23:44
RaimisB
pastebejimas apie Neste pro: galios skirtumu nelabai pastebeta (siaip ju pakanka, dar plius pora akrliu nevaidina skirtumo) momentines ekonomijos nepastebeta, bet aiskiai pastebeta mazesnis dumingumas, del ko zenkliai reciau vyksta DPF regeneracija, o tai jau sutaupo kuro, ir ne tik...

Re: Info apie Dyzeliną Statoil 123 Neste Orlen Lukoil

UNREAD_POSTParašytas: 06 Lap 2014 00:47
Minde
Kada skambinausi į degalinių centrines būstines pasiaiškinti, kas gaminą tiekiamą kurą, iš visų degalinių konkrečius atsakymus pavyko gauti iškarto, vieninteliai Lukoil iš pardžių lyg numigė, kad Orlen Lietuva (mažeikių nafta), bet paprašė palaukti, ir po minutės jau pareiškė, kad tikslaus gamintojo nurodyti negali, nes gauna iš keletos tiekėjų, ir kaip supratau maišo.
Šiandiena susiderinau dėl pirkimų Neste, ir užsipyliau pusbakį Neste pro dyzelino, dėl traukos gan sunku pasakyti, prie didesnių apsukų lyg ir geriau, variklis dirba lyg ir panašiai, bet prie didesnių apsukų geriau, lygiau, dėl dūmingumo nepastebėjau, nes pas mane nedūmina, nebent prisikaupusius suodžius pagazuojant išmeta, iš esmės bandau būti objektyvus, nes aš kada nuplaunu ir išsiurbliuoju auto, man iš karto atrodo, kad geriau traukia :)
Iš Nestes atstovo teko nugirsti, kad artimiausiu metu visoje Lietuvoje prekiaus Suomijoje pagamintu dyzelinu.

Re: Info apie Dyzeliną Statoil 123 Neste Orlen Lukoil

UNREAD_POSTParašytas: 06 Lap 2014 16:12
MC737
Minde rašė:Kada skambinausi į degalinių centrines būstines pasiaiškinti, kas gaminą tiekiamą kurą, iš visų degalinių konkrečius atsakymus pavyko gauti iškarto, vieninteliai Lukoil iš pardžių lyg numigė, kad Orlen Lietuva (mažeikių nafta), bet paprašė palaukti, ir po minutės jau pareiškė, kad tikslaus gamintojo nurodyti negali, nes gauna iš keletos tiekėjų, ir kaip supratau maišo.
Šiandiena susiderinau dėl pirkimų Neste, ir užsipyliau pusbakį Neste pro dyzelino, dėl traukos gan sunku pasakyti, prie didesnių apsukų lyg ir geriau, variklis dirba lyg ir panašiai, bet prie didesnių apsukų geriau, lygiau, dėl dūmingumo nepastebėjau, nes pas mane nedūmina, nebent prisikaupusius suodžius pagazuojant išmeta, iš esmės bandau būti objektyvus, nes aš kada nuplaunu ir išsiurbliuoju auto, man iš karto atrodo, kad geriau traukia :)
Iš Nestes atstovo teko nugirsti, kad artimiausiu metu visoje Lietuvoje prekiaus Suomijoje pagamintu dyzelinu.


Manau, Muitinė ir VMI patikimiausia info disponuoja apie akciziniuose sandėliuose saugomų prekių importa/exporta :D

Re: Info apie Dyzeliną Statoil 123 Neste Orlen Lukoil

UNREAD_POSTParašytas: 12 Lap 2014 11:38
spoil
o man geriausiai traukia su Jozitos Dizeliu nes jis kainuoja 3.82 Lt taip traukia kad net shvilpia , nes nuo bako 80litru sutaupau 15lt ir pedalo negailiu zodziu eina kaip bite :) o valgo pas mane 12ltr mieste ir trasoje :)
yra dar toks momentas as vazineju su automobiliu tiek Rusijoje puse metu ir su ta pacia masina lekiau per Suomija iki Norges (Tromso) kaip buvo kazkur 230ag taip ir liko nei valino geriau nei kuro jede maziau, gal tik zenkliai sumazejo vidutinis greitis Rus vietomis gali laikyti 180-200km, skandinvijoi tikrai tiek nepalaikysi, nes uz 15km virsijima gavau 500eu baudos :)