EXTREME-SPORTS.LT
Lietuvos extremalaus sporto portalas


www.emotions.lt Photo video www.puskupusku.lt

 

 

Ieskau informacijos

Visi klausimai-atsakymai pradedantiesiems
Post here your HowToDo question

UNREAD_POST Sakals 29 Gru 2006 14:45

Na parasysiu as ir savo patyrimus, nes siais metais irgi pirma kart lipau ant lentos ir mokiausi viso sio vargo. Daug smagiai su lenta taskiausi, o paskui, itariu kad ta pati savaitgali kaip Kestutis, pradejau glisuot, be trapes, be kilpu ir sekmingai ryskiai pavejui. Tada nebuvo dar galimybiu kisti kojas i kojakilpes, prie tokio vejo su trape irgi neuzsikabindavau, o jei tai padarydavau, skrydis garantuotas. Tam kad negadint dienos, glisavau, ne kilpose ir be trapes. Nuo grecio akys buvo dideles... Labai dideles:) Ir buvau labai laimingas. Kaip vaikas, saldaini gaves. Raumenu jegos reikedavo tol, kol lenta isglisuodavo, o paskui jau ne taip ir sunku, ryskiai palengveja. Tiesa, bangos, kurios kaip elake buvo dideles, kartais labai sekmingai nukrapstydavo mane nuo mano 155 litru, taciau buvo ir visai geru uzplaukimu:) Aisku, rankos ir nugara kita diena jautesi, taciau skausmas iskart vel pranyko kita diena, atvaziavus i Elake ir vel pradejus glisuot:) Vel rankom ir vel be trapes. Ir vel laimes pilnos kelnes:)
Veliau toliau mokiausi buriuot ir pramokau naudotis visais pribumbaisais :) (kilpos, trape), nors aisku, katapultu uztenka ir dabar. Pradzia buvo Lygainiuose, ten vanduo be dideliu bangu, cainykui lengviau, ir darydavau siek tiek kitaip nei paminejo Kestutis, taciau neturiu zalio supratimo, teisinga tai ar ne. Itariu ne:) Zodziu, pasikabinu kaip bezdzione ant giko, net rieciu kojas, kad svoris visas per rankas sestu ant giko, lenta isglisuoja, palengveja, tada uzsikabinu ant trapes, po to priekine koja i kilpa, po to galine, tada uzsidarau bure. Bandziau pirma kojas i kilpas kaisiot, bet nesigaudavo, iskart sukdavausi pries veja. Maciau, kad kiti kitaip isglisuoja (kilpos, trape), taciau man mano budu gaudavosi paprasciau. Tikiu, kad veliau ismoksiu glisuot ir kita eiga, nes mano naudojamas budas is tikro atima nemazai fiziniu jegu :) Nors is kitos puses, buriavimas sportas, tai kodel gi ir ne :) Tiesa, kai siuo budu pramogau, dabar jau nera didelio skirtumo ar vanduo visai lygus ir banguotas, taip pat darau ir elake, lygiai tokia pat eiga (kabu, tada glisas, tada trape, tada kilpos).
O koks is tikro teisingas variantas? Kokia eiga reikia viska atlikti? Forume paskaitinejau, patarimu visokiu kurie vienas kitam priesingi. Ar cia jau stiliaus klausimas ir rezultatas toks pat?

Sakals
Vartotojo avataras
Sakals
-
 
Pranešimai: 477
Užsiregistravo: 31 Rgp 2005 18:38
Miestas: Vilnius
Burės numeris: 0

UNREAD_POST kestutisg 29 Gru 2006 16:19

Sakals rašė:Nuo grecio akys buvo dideles... Labai dideles:)
Bandziau pirma kojas i kilpas kaisiot, bet nesigaudavo, iskart sukdavausi pries veja. Tikiu, kad veliau ismoksiu glisuot ir kita eiga, nes mano naudojamas budas is tikro atima nemazai fiziniu jegu :) Nors is kitos puses, buriavimas sportas, tai kodel gi ir ne :) Tiesa, kai siuo budu pramogau, dabar jau nera didelio skirtumo ar vanduo visai lygus ir banguotas, taip pat darau ir elake, lygiai tokia pat eiga (kabu, tada glisas, tada trape, tada kilpos).


aha, pas mane akys irgi kaip pas pokemonus :) Tu chia pats bishki sau prieshtarauji del lipimo i kilpas - jeigu tu kabi rankomis pilnai ant giko (nebutinai ishtiestom rankom, gali apsimesti, kad darai prisitraukima), tai reishkia kojos yra "lengvos" ir neturetu uzhsukti priesh veja. Ash ilipes i priekine kilpa kuo greichiau bandau "spirti" lentos nosi pavejui, tada ikishu galine koja, tada trape. Jei viska darai pakankamai greitai, spaudi gika zhemyn ir stovi ant pirshtu galu (kas neblogai kerta per kojas) ishglisavimui reikia mazhiau jegos, nes rankoms padeda trape. Jei kabiniesi ant trapes priesh kojakilpes, tada tave labai lengvai gali katapultuoti, nes kol zhiuresi zhemyn kur ten tos kojakilpes (o vistiek zhiuri, net jei ir nenori), lenta susimetys, prilips prie vandens, gausi gusiuka i bure ir skrydis. O kai jau bent viena koja kojakilpeje, tada nuskristi sunkiau :D Berods Boba32 sake, kad jis pirma kisha priekine koja, tada trape, tada galine koja
"If you feel that you have everything under control, then you're simply not driving fast enough." - Mario Andretti, F1 car racer
LTU2000 // +370 655 13374
Vartotojo avataras
kestutisg
 
Pranešimai: 1064
Užsiregistravo: 20 Spa 2005 12:41
Miestas: Vilnius

UNREAD_POST gediminas 29 Gru 2006 16:48

Pasidalinsiu ir savo mintimis.Perėjus iš reisbordo į FW,bevei iš naujo viskas.Kas pas mane gaunasi dabar.Kai vejas silpnas ir pamačius ateinanti gusį pradedi pumpuoti,tuo pačiu žengi žingsnį atgal,statau priekine koja į priekinę kilpą ir kabinu trapeciją.Jeigu greičio užtenk atai kai tik per giką atsveria priekį lenta išsilygina ir pradeda glisuoti,užpakalinė koja prie užpak kilpos ,ikišu užpakaline ,greitis padidėja,susiorentuoju koks kursas ir taip toliau,kai vėjas stiprus gikas su rankų pagalbaspaudžiamas žemyn,kadangi vėjas ištraukia į glisa ,kišu priekinę koja į kilpa statau užpakalinę prie kilpos,arba iš kato pataikau į kilpą,čia yra momentas kai kiši koja į užpakalinę kilpa ,reikia spausti stiebą per trapecijąi ir priekinė koja turi atsisvert ta momenta kad lenta išliktu stabili kai užpakalinė koja keliama,na ir greitis -kaifas,adrenalinas, pavėjinis posukis Pasižiuri posukio vietą,truputi aukštyn,atsikabini nuo trapvirvės,trauki užpakalinę koja iš kilpos ir statau apie čentrinę linija,spaudi,prasideda posukis ,priekinė automatiškai lygtai keliasi,jeigu reikalingas staigus posukis atsiloši atgal,su užtraukta burę,svarbu smarkiai gala neimerkti,jeigu gražus ir did diametro kunas į priekį,Kai vėjas į nugara,iššoki iš priekinės ir kartu ir užpakalinės,kunas pasiduoda į posukio vidu,pajutus kada jau baigiasi posukis,permeti bure,jeigu neužtenka vėjo dasipumpuoji,prie stpraus bevei nereikia. Nereikia galvoti kad tai išeina iš karto.Pvz.šiais metais prisijungė dar vienas buves reisbordistas,tai jis per vasarą įstojo į kilpas,bet posukis kitamet,svarbu pjuto glisą,tai jau niekur nuo šio nebepabėgs. p.s svarbiausia buriavime darbas,ir tuo pačiu treniruotės,kaip priklauso pagal lentą.pats plaukimas pirmyn atgal dar ne viskas,jeigu nėra treniruočių -varžybu tai gausis tik pusfabrikatis.
GedJack
gediminas
 
Pranešimai: 141
Užsiregistravo: 07 Lap 2004 20:06
Miestas: Panevėžys

UNREAD_POST Sakals 29 Gru 2006 17:43

kestutisg rašė:Tu chia pats bishki sau prieshtarauji del lipimo i kilpas - jeigu tu kabi rankomis pilnai ant giko (nebutinai ishtiestom rankom, gali apsimesti, kad darai prisitraukima), tai reishkia kojos yra "lengvos" ir neturetu uzhsukti priesh veja.


Ne nepriestarauju, taciau butent kai pradedu kojas i kilpas taikyt, akimirka automatiskai svoris sugeba nuo ranku link koju persimest :) Tai va, nuo sios klaidos ir uzsuka, nepatirtis kai saka....
Vartotojo avataras
Sakals
-
 
Pranešimai: 477
Užsiregistravo: 31 Rgp 2005 18:38
Miestas: Vilnius
Burės numeris: 0

UNREAD_POST Girmantas 29 Gru 2006 18:28

kas del glisavimo, tai as pradziai kabinuos trape, tada kisu kojas i kilpas. jei truksta greicio - ikises priekine koja atsikabinu ir pasipumpuoju..
Girmantas LT 69
Soulraiderių grįžusių į hipermaterializuotą pasaulį blog'as - www.spotas.lt
Vartotojo avataras
Girmantas
-
 
Pranešimai: 5084
Užsiregistravo: 04 Spa 2004 01:09
Miestas: Vilnius
Burės numeris: 69

UNREAD_POST gediminas 29 Gru 2006 19:27

Kaip ir kada kabintis trapecijapagal mane priklauso nuo vėjo stiprumo,svarbu įbesti stieba ir atsidurti kilpose,nos per varžybas mačiau,kaip priš startą Moliušis stovėjo kilpose,belieka išsipumpuoti ir .....
GedJack
gediminas
 
Pranešimai: 141
Užsiregistravo: 07 Lap 2004 20:06
Miestas: Panevėžys

UNREAD_POST Romas 29 Gru 2006 20:22

Lipimas i kilpas tikriausiai priklauso ir nuo inventoriaus.
As lipu i kilpas pradedamas nuo galines kojos.
Jei vejo mazai priekine koja lieka priekyje priekines kilpos.
Tai padeda issilaikyti glise prie mazo vejo.
Nelabai suprantu lipimo i kilpas nuo priekines kojos esme :
priekines kojos buvimas kilpoje jokio stabilumo nepriduoda, netgi atvirksciai tai pirmas zingsnis i katapulta.
"Profai" mane tikriausiai pataisys kur as neteisus.

Lenta freeraidas SS79 255x79.
Vartotojo avataras
Romas
 
Pranešimai: 916
Užsiregistravo: 01 Spa 2004 23:17
Miestas: Vilnius

UNREAD_POST Girmantas 29 Gru 2006 20:26

romai, nu blyn.. tu visur neteisus.. net nezinau nuo ko pradet taisyt.. daryk viska atvirksciai nei sugalvoji - bus geriau! :lol:

p.s. as pateisinu galines kojos buvima kilpoje TIK mushoje - ten svarbu nepamesti lentos uodegos..
Girmantas LT 69
Soulraiderių grįžusių į hipermaterializuotą pasaulį blog'as - www.spotas.lt
Vartotojo avataras
Girmantas
-
 
Pranešimai: 5084
Užsiregistravo: 04 Spa 2004 01:09
Miestas: Vilnius
Burės numeris: 69

UNREAD_POST baidas 29 Gru 2006 20:29

Romas rašė:Lipimas i kilpas tikriausiai priklauso ir nuo inventoriaus.
As lipu i kilpas pradedamas nuo galines kojos.
Jei vejo mazai priekine koja lieka priekyje priekines kilpos.
Tai padeda issilaikyti glise prie mazo vejo.
Nelabai suprantu lipimo i kilpas nuo priekines kojos esme :
priekines kojos buvimas kilpoje jokio stabilumo nepriduoda, netgi atvirksciai tai pirmas zingsnis i katapulta.
"Profai" mane tikriausiai pataisys kur as neteisus.

Lenta freeraidas SS79 255x79.


aha

kol lauksim "profu" komentaru pakomentuokite prasom ka jums priduoda galines kojos ikisimas pirmiau uz priekine?

tai kad padeda issilaikyti glise tai supratau. bet issilaikymas ar neissilaikymas tai yra gliso pabaiga , o cia zmones klausineja apie gliso pradzia. todel noreciau isgirsti jusu kompetetinga nuomone situo klausimu.
--------------------------------------------------------

OPERATORIUS.LT
+370 657 66770
skype: baidas_ltu123
--------------------------------------------------------
Vartotojo avataras
baidas
-
 
Pranešimai: 3650
Užsiregistravo: 29 Rgs 2004 20:21
Miestas: Vilnius
Burės numeris: 123

UNREAD_POST Gintas 29 Gru 2006 21:24

cia visa seka kaip as darau ant formules. vos atplesus lenta nuo vandens koja kisama i priekine kilpa, kad nebepriliptu.
http://server.lukrecija.lt/~gintas/pave ... inz_cd.avi


ant 88 l weivuko koju is kilpu isvis neistraukineju.


jei norite gana issamiu aprasymu, pagooglinkite "guy cribb". sitas bicas turi savo tinklapi su visa medziaga ir daro daug mokymu.
"Vėjas galvoje" buriavimo mokyklos Trakuose. Visą informaciją rasite čia:
http://www.vejasgalvoje.lt/index.php?op ... iew&id=130
Vartotojo avataras
Gintas
 
Pranešimai: 3549
Užsiregistravo: 18 Spa 2004 02:04
Miestas: Vilnius

UNREAD_POST Romas 29 Gru 2006 22:17

baidas rašė:
Romas rašė:Lipimas i kilpas tikriausiai priklauso ir nuo inventoriaus.
As lipu i kilpas pradedamas nuo galines kojos.
Jei vejo mazai priekine koja lieka priekyje priekines kilpos.
Tai padeda issilaikyti glise prie mazo vejo.
Nelabai suprantu lipimo i kilpas nuo priekines kojos esme :
priekines kojos buvimas kilpoje jokio stabilumo nepriduoda, netgi atvirksciai tai pirmas zingsnis i katapulta.
"Profai" mane tikriausiai pataisys kur as neteisus.

Lenta freeraidas SS79 255x79.


aha

kol lauksim "profu" komentaru pakomentuokite prasom ka jums priduoda galines kojos ikisimas pirmiau uz priekine?

tai kad padeda issilaikyti glise tai supratau. bet issilaikymas ar neissilaikymas tai yra gliso pabaiga , o cia zmones klausineja apie gliso pradzia. todel noreciau isgirsti jusu kompetetinga nuomone situo klausimu.


Jei mazas vejas pradeti glisuoti ne kilpose nera jokiu problemu. Netgi issilaikyti glise prie ribinio vejo ne kilpose kartais lengviau. Kai stiprus vejas galine koja kisu i kilpa ja pritraukiu paleisdamas lenta pavejui cia jau ir glisas. Kai galine koja kilpoje priekine ikisti nera jokiu problemu.
Ka tai duoda? Apsauga nuo katapultu. Jei galine koja kilpoje katapulta praktiskai neimanoma, prie stipraus gusio visada galima suspeti atidaryti bure (arba uzdaryti bure konvertuojant gusi i greiti). Gal plaukiu neteisingai, bet kitaip nemoku :)
Prie tokio plaukimo lentos nosis nera gavusi nei vieno smugio stiebu!
Vartotojo avataras
Romas
 
Pranešimai: 916
Užsiregistravo: 01 Spa 2004 23:17
Miestas: Vilnius

UNREAD_POST Marius445 29 Gru 2006 22:26

romai pats besimokydamas isvedziau lygiai tokia pat teorija del galines kojos kisimo pries priekine, kad isvengt katapultu. pradzioj labai gerai viskas buvo ir pasiteisino - katapultos dingo, na bent jau tapo labai retos. bet paskui prisisukau antra kojakilpe gale (pries tai tik 1 gale buvo) ir pasidare ne taip patogu. glise ilipes i galine kilpa ir bandydamas ikist ir priekine koja daznai prarasdavau jega vairiuke ir lenta visa skersa nulekdavo i prieki...
cia toks minusas galines kojos kisimo pries priekine kuri pats patyriau... nors juroj pradzioj kisu galine koja, kitaip bangos visai lenta sumala...
LTU 445
Vartotojo avataras
Marius445
-
 
Pranešimai: 1298
Užsiregistravo: 07 Lie 2006 04:05
Miestas: Kaunas

UNREAD_POST Romas 30 Gru 2006 00:12

Marius44 rašė:romai pats besimokydamas isvedziau lygiai tokia pat teorija del galines kojos kisimo pries priekine, kad isvengt katapultu. pradzioj labai gerai viskas buvo ir pasiteisino - katapultos dingo, na bent jau tapo labai retos. bet paskui prisisukau antra kojakilpe gale (pries tai tik 1 gale buvo) ir pasidare ne taip patogu. glise ilipes i galine kilpa ir bandydamas ikist ir priekine koja daznai prarasdavau jega vairiuke ir lenta visa skersa nulekdavo i prieki...
cia toks minusas galines kojos kisimo pries priekine kuri pats patyriau... nors juroj pradzioj kisu galine koja, kitaip bangos visai lenta sumala...


Problema gal tame kad nekaboma trapecijoje (per mazas MFP).
Vartotojo avataras
Romas
 
Pranešimai: 916
Užsiregistravo: 01 Spa 2004 23:17
Miestas: Vilnius

UNREAD_POST Audrius 51 30 Gru 2006 17:07

Plaukioju gal kokia 10 metų ir per tą laiką esu padaręs gal tik kokias 2-3 katapultas , bet pradėdamas glisuoti visuomet pradedu nuo priekinės kilpos, tada trapė ir galų gale galinė kilpa.
Katapultos niekada nepadarysi jei nesi prisikabinęs prie trapės. Taigi kabinantis trapę iš karto reikia pilnai ištiesti priekinę koją ir pasiduoti į galą ir kurį laiką plaukti galima laikant galinę koją greta kilpos ypač aštresniu kursu.
Prie stipresnių vėjų taip pat galimas varijantas: pirma kilpa - galinė kilpa - trapė. Taip yra saugiau. Prie ribinio vėjo šiuo būdu bandant pradėti plaukt galima labai greitai užgesinti be prasidedantį glisą.
Pradėti nuo galinės kilpos, reiškia labai apkrauti lentos galą, t.y. stabdyti beprasidedantį glisą arba išspirti peleką.
Tačiau nuo galinės kilpos dažnai pradedu su 90l wave lenta. Bet čia "technologija" šiek tiek kitokia. Kišant galinę koją į kilpą stengiuosi maksimaliai pasikabinti rankomis po giku per stiebą spaudžiant lentą per šarnyrą, t.y. stengiantis nukrauti lentos galą, ir tuo pat metu bandau lentos galą su galine koja kelti viršun palengvinant išglisavimą.
Audrius 51
 
Pranešimai: 256
Užsiregistravo: 25 Spa 2004 20:23

UNREAD_POST Zanas346 30 Gru 2006 18:31

As darau tokia seka: trape->galine kilpa->priekine kilpa. Taip jau istoriskai susikloste, kad ilipti i galine kilpa man buvo lengviau is pat pradziu(negu i priekine). Dabar tai tiesiog liko toks ipratimas. Taciau kas geriau, nelabai galiu pajausti ir skirtumo.


baidas rašė:
Romas rašė:Lipimas i kilpas tikriausiai priklauso ir nuo inventoriaus.
As lipu i kilpas pradedamas nuo galines kojos.
Jei vejo mazai priekine koja lieka priekyje priekines kilpos.
Tai padeda issilaikyti glise prie mazo vejo.
Nelabai suprantu lipimo i kilpas nuo priekines kojos esme :
priekines kojos buvimas kilpoje jokio stabilumo nepriduoda, netgi atvirksciai tai pirmas zingsnis i katapulta.
"Profai" mane tikriausiai pataisys kur as neteisus.

Lenta freeraidas SS79 255x79.


aha

kol lauksim "profu" komentaru pakomentuokite prasom ka jums priduoda galines kojos ikisimas pirmiau uz priekine?

tai kad padeda issilaikyti glise tai supratau. bet issilaikymas ar neissilaikymas tai yra gliso pabaiga , o cia zmones klausineja apie gliso pradzia. todel noreciau isgirsti jusu kompetetinga nuomone situo klausimu.
Vartotojo avataras
Zanas346
 
Pranešimai: 942
Užsiregistravo: 10 Lie 2006 21:16
Miestas: Kaunas
Burės numeris: 346

AnkstesnisKitas

Grįžti į Pradinukams / Beginners part

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių


cron
Prisijungimas nariams