Mes vaziavome i prieki 19 valandu, atgal 26 valandas.
I prieki uzgaisome kokia 2 valandas Lvove, likusias 17 kelioneje. Muitineje buvome apie viena valanda, buvo sestadienis ir visi buvo gerai isgere. Nuvaziuoajant beveik visoje Ukrainoje buvo puga, vaziavom letai, plius daug ziurejom i zenklus. Atgal tai buvo 6 valandos muitinej (nors ir buvo sestadienis), tada1 valanda pavalgyt ir daugiau nuo Lvovo visa laika 700 kylu vaziavom nakti per puga, greitis 60-70.
Vaziavom: Vilnius - Lazdijai - Augustow - Bialystok - Liublin - Lvov - Ivan-Frankovskij - Jeremcia - Mikulcyn - Tatariv, o ten 14 kylu iki trasu.
Ukrainoj keliai prasti ir nevalyti. Aisku, ir ne musu keliai - lopai ant lopo, daug duobiu, masina kelias labai skaudzias pagavo. Vaziuojant letai, visko galima isvengt. Mes vaziavom per pugas, ir nelekeme, todel ir gavosi skaiciai blogi. Vasara nuvirint tikrai galima panasiai, kaip i Slovakija.
Traukiniai ten vaziuoja iki Mikulcin miestelio, taip atvaziuoja didzioji dalis jaunimo. Jie paskui tranzuoja ir daznai tai daro kasdien, marsrutu trasos namai. Mes taip pat labai norejome varyt traukiniu, nes tai butu tikrai sios keliones egzotika, bet nebuvo laiko, nes viska sumasteme labai ekspromtu. Kai skambinedavome del nakvynes, didzioji dauguma nuomotoju klausdavo - "A vi s poezdam priedite?" Ten tai iprasta. Tai, kad traukinys vaziuoja per Baltarusija, nera jokia problema. Jei antra kart varysiu, varyciau traukiniu