Kiek pastebejau marketinginiai dalykai valdo kvailius (tuos kurie nesugeba naudotis smegenelemis pagal paskirti), tinginius ir neismanelius. Tai as raginu visus nebuti tokiais o tapti ismananciais ir reikliais pirkejais. Sitai kaip mat pagrazins ir musu pardavejus - jie privales labiau stengtis.
Pykti ir varyti ant dyleriu yra beprasmiska. Taciau
demaskuoti ju melagystes - privalu! As tai darau vardan tu kurie geba mastyti taciau savarankiskiems sprendimams jiems dar truksta kompetencijos. Tikrai ne kvailiams skirti mano komentarai..
P.S. Nei vienas kaitu pardavejas nera pasakes savo klientui, kad konkurento kaitas yra geresnis, tiesiog cia tavo biznis parduoti, tai visi darote, taip ir toliau darysite, ir toliau vieni ant kitu varysime. Juk taip smagiau ir net fainiau kai nepucia yra ka veikti;))))
Esme yra visai kitur. Ir nereikia kad Maiklai girtu Cibo kaitus, ar atvirksciai.. Tai butu nesamone. Tegu kiekvienas ju promoutina sava produkta. Dalykas tas kad jie budamai profai tikrai privalo ismanyt dalykus giliau ir butu labai zmoniska is ju puses, jei laiku perspetu apie esama reprezentuojamos produkcijos broka ar kitus nesklandumus. O jeigu jie rupinasi vien savo profitais ir pamirsta klijentu poreikius arba net atvirai meluoja, tai kokia tuomet is ju nauda...???
Ar ne taip buvo su 2006m. bow kaitu revoliucija?? Speju nemazai jusu patyliukais keiksnosite visas tas revoliucijas rengiamas jusu paciu kisenes saskaita. Taciau vaista cia matau tik viena - domekites ka perkate!
Gero vejo ir bangu!
p.s Ir dar atminkite, kad kabrinoje
THE REVOLUTION CONTINUES..
