pamaniau, negaliu buriuot tai nors isversiu

. Čia tas tekstas, neesu vertėjas, be to but gerai, kad profai patikslintų
"Taip, sėdima trapecija truputį efektyvesnė didelėms burėms ir slalomui.
Visgi tu gali sukioti klubus su betkokio tipo trapecija, taigi ši dalis dirba.
Vakar buvau išplaukęs su 'Isonic 145' ir 'apollo', labai atidžiai stebėdamas ką aš darau norėdamas pakeisti lentos kursa iš skersai vėjo [halfindas] į aštriai į vėją [baidevindas]. Bandysiu tapatį daryti ir šią popietę ir žiūrėsiu ar reiks ką apie tai patikslinti.
Dariau tai taip ilgai, kad reikia tiksliai išsiaiškint ka aš ištikrųjų darau.
Vakardienos analizė lyg ir rodė jog "klubų pastatymas" nėra toks svarbus kaip priekinės kojos kilstelėjimas (kuris kontrolioja [lentos] pasvirimo kampą).
Bet aš nemanau kad tu gali efektyviai paversti lentą kai burė pilnai uždaryta ir atversta atgal nepastatydamas klubų skirtingu kampu nei viršutinė kūno dalis.
Jausmas toks, kad plaukdamas tiesiu kursu (turbūt), geru greičiu, nekeisdamas viršutinės kūno dalies padėties ir burės pasvirimo/uždarymo kampo, tu kilsteli ir trukteli lauk priekinę koją, padidindamas spaudimą pelekui su galine koja.
Viršutinė kūno dalis ir burė (rigas) lieka tokioje pat padėty, bet lenta pasvyra į pavėjinę pusę (del kilstelėjimo priekinę kojos) ir tu spaudi ganėtinai stipriai peleką (turrbūt) galinės kojos pirštais/pėda (ja keldamas kilpoje skersai?)
Taigi, aprasymas patvirtina tą ką tu darai paprasčiausiai sukdamas lentą (rigo ir kūno atžvilgiu) taip, kad lentos nosis lyg ir pasisuka į vėją ir tu stumi galine koja lentos uodega nuo saves ir spaudi peleką.
Lenta keičia kursą į žymiai aštresnį beveik neprarasdama greičio ir tu plauki į vėją visiškai ant peleko kėlimo (?)"